Verzekeringen en Schadeafhandeling

Heeft u schade opgelopen? Wij helpen u graag!

Schade aan uw auto is altijd vervelend. Bij Autoschade Herstel Kraan begrijpen we dat dit stressvol kan zijn, en daarom staan we klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. We nemen het proces zo veel mogelijk uit handen.

Reparatie en vervangend vervoer
Tijdens het herstelproces proberen wij u mobiel te houden, waarbij u alleen betaalt voor de brandstof. Wilt u gebruiken maken van ons ver vervangend vervoer dan doen we dat in overleg.

Hoe bent u verzekerd?

Uw verzekeringstype bepaalt wat de verzekering aan u vergoedt. Hieronder vindt u de belangrijkste verzekeringsvormen:

All-risk / Casco verzekerd: Complete dekking voor bijna alle vormen van schade, inclusief eigen schuld.

WA+ / WA-extra:
Dekking voor schade aan anderen en een aantal bijzondere evenementen. U verzekering bepaalt wat er vergoed word op basis van u polis voorwaarden.

WA (Wettelijke Aansprakelijkheid):
Basisdekking voor schade die u met uw voertuig aan anderen toebrengt.

Waarborgfonds:
Voor gevallen waarin de dader onbekend is, bijvoorbeeld bij schade veroorzaakt door een ander motorvoertuig zonder bekende veroorzaker. Voor deze dekking zijn getuigen nodig die kunnen bevestigen dat uw auto zonder schade geparkeerd stond en later met schade is teruggevonden. Dit geldt alleen voor schade die in Nederland is ontstaan.

Schade claimen bij uw verzekering

Wilt u de schade claimen bij uw verzekering? Volg dan de volgende stappen:

Vul een Europees schadeformulier in
: Dit moet samen met de tegenpartij gebeuren, maar ook als u een aanrijding heeft gehad met een “vast” voorwerp.

Meld de schade bij uw verzekering
: Vraag hierbij om het schadenummer.

Neem contact met ons op voor een intake
: U kunt ons bereiken via info@autoschadekraan.nl of telefonisch op 0343-420110.

Wat u moet weten over de intake

Tijdens de intake maken we een zo nauwkeurig mogelijke inschatting van de schade, gebaseerd op wat direct zichtbaar is. Zo heeft u een duidelijk beeld om door te geven aan uw verzekeraar. We zien de auto het liefst fysiek, omdat dit vaak meer inzicht geeft dan foto’s en we hiermee eventuele vragen achteraf kunnen voorkomen.

Voor de intake hebben wij de volgende informatie van u nodig:
Het kentekenbewijs van de auto
Het schadenummer van uw verzekering
De schadedatum
De groene kaart / bewijs van verzekering
Oorzaak van de schade

Uw partner in schadeherstel

Waarom kiezen voor Autoschade Herstel Kraan?

Wij voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen en werken volgens de richtlijnen van de verzekeraars. Wij staan altijd voor u klaar, van het melden van de schade tot de volledige afhandeling. Daarnaast bieden we garantie op al onze herstelwerkzaamheden, zodat u zeker bent van een duurzaam resultaat.

Wij zorgen ervoor dat u snel weer veilig de weg op kunt, zonder zorgen over het schadeherstel.

  • Samenwerking met verzekeraars

  • Erkende schadehersteller

  • 24/7 ondersteuning

  • Garantie op reparaties

Bel voor vrijblijvend advies

(0343) 42 01 10
Altijd weer snel op weg met Autoschade Herstel Kraan…Altijd weer snel op weg met Autoschade Herstel Kraan…